Lexus LS Pra?jusio de?imtme?io prad?ioje garsiausias Japonijos automobilių koncernas "Toyota" modernių technologijų d?ka gal?jo keisti modelius kas ketveri metai. Auk?tas darbo produktyvumas (1988 metais vienam "Toyotos" darbininkui teko 61 pagamintas automobilis, o pavyzd?iui, "Ford" - 20, "Mercedes Benz" - vos 2) leido nukreipti ?vilgsn? ? tokias automobilių klases, apie kurias anks?iau netur?ta jokio supratimo. I???kis buvo mestas auk??iausios klas?s automobilių kategorijai. 1983 m. "Toyotos" vadovyb? 24 in?inierių grup?ms (apie 4000 ?monių) "pasi?l?" pasvajoti. Taip prasid?jo LS 400 projektas, kuriam buvo skirtas 1 milijardas dolerių. Be abejo, pagrindiniai ?ios klas?s konkurentai i?narstyti iki paskutinio var?telio, siekiant surasti optimalų ?ios klas?s atstovo variant?. Tad nenuostabu, kad LS 400 i? priekio gali priminti "Mercedes Benz", o i? galo - BMW. Ta?iau daugiausia d?mesio skirta automobilio techniniam tobulumui. Per ?e?erius metus pagaminta net 400 bandomųjų V formos 8 cilindrų 4 litrų darbinio t?rio variklio egzempliorių. Tam, kad klasikinių formų sedano k?bulas pasi?ym?tų kuo ma?esniu pasiprie?inimu orui, per 3 metus atlikta 50 bandymų aerodinaminiame vamzdyje. Rezultatas - oro pasiprie?inimo koeficientas CX=0,29. Pagamintas i? lengvo metalo lydinių variklis (245 AG) nesunkiai i?vystydavo 6000 aps./min. Ir beveik nevibruodavo, o pagal skleid?iam? triuk?mo lyg? buvo pripa?intas vienu tyliausių pasaulyje. ?tai k? ra?? to meto JAV spauda ("Automotive Industries" lygina su "Mercedes Benz 420 SEL " ir BMW 730i): "Lexus LS 400" yra pirmas japoni?kas automobilis, kuris i? tiesų prilygsta geriausiems Vakarų Europos lengviesiems automobiliams pagal visus parametrus: matmenis, sud?tingum? ir charakteristikas. Ta?iau jis greitesnis ir tylesnis, geresn?s vairavimo ir stabd?ių savyb?s, puikiai suderintas variklio ir automatin?s transmisijos darbas, komforti?ka elektronikos reguliuojama pakaba..." Kuo gi patrauk? "Lexus" pirk?jus? Nepaisant auk?to techninio lygio, LS 400 klientų simpatijas u?kariavo ir kokybe, ir serijine saugos bei komforto ?ranga, ir patraukliomis garantijomis (varikliui - 6 metai arba 112000 km, k?bului - 6 metų prie?korozin? apsauga, viskam kitam - 4 metai arba 64000 km.). "Lexus LS 400" kainavo 35000-40000 JAV dolerių - ?iek tiek daugiau nei "Lincoln" arba "Cadillac", ta?iau ?ymiai pigiau nei vakarieti?ki analogai, kurių kainas k?l? u?sakomoji, papildoma ?ranga, "Lexus" modelyje daugiausiai si?loma kaip bazin?. Svarbiausia, kad japonai pateik? naujovi?k? samprat?, jog auk??iausios klas?s automobilis gali b?ti prabangus, bet ne b?tinai brangus.